...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

5 sposobów, aby każdy otworzył Twojego maila: infografika

Co zrobić, aby odbiorcy nie rezygnowali z subskrypcji naszego mailingu? Infografika od Email Delivered dostarcza pięć wskazówek jak sprawić, aby każdy wysłany przez Was email został otwarty.

Emaile są nadal bardzo popularnym kanałem marketingowym. Jednak ważnym jest, aby ten, kto otrzymuje maila, również  go otworzył.

::

Wartość reklamy online w 2013 wzrosła

::

Po pierwsze, pamiętaj, że po drugiej stronie są ludzie… a nie portfele!

Po drugie, odpowiedz sobie na pytanie, jakie treści przekonały użytkowników do zasubskrybowania Twojego kanału i dostarczaj im ich.

Po trzecie, myśl o sprzedaży i przekazuj treść w taki sposób, aby odbiorca nie czuł się nią zaatakowany, ale bardzo chciał kupić dany produkt.

Po czwarte, wyobraź sobie siebie w miejscu swojego klienta i pomyśl czego tak naprawdę potrzebujesz.

I na koniec, utrzymuj kontakt ze swoimi subskrybentami i twórz z nimi więź!

::

 ::

źródło: entrepreneur.com

© tanihoZobacz portfolio

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF