...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

5 sposobów na wykorzystanie Periscope w Twoim biznesie

W skrócie, Periscope to transmisje wideo na żywo. Zastanawiasz się jak skutecznie możesz wykorzystać tę aplikację w swojej firmie. Podpowiadamy kilka metod, aby Twój biznes miał szansę na wiele serduszek i zaistnienie w świadomości widzów na całym świecie.

Na świecie Periscope z dnia na dzień udowadnia, że jest bardzo silnym narzędziem marketingowym. Prawidłowo wykorzystywany daje możliwość dzielenia się przeróżnymi informacjami na temat produktu, a co za tym idzie wnikanie w świadomość klienta. Pamiętaj jednak, aby treści, które przekazujesz były spójne i przewidywalne na tyle, aby widzowie wiedzieli, czego mogą oczekiwać. Oto kilka sposobów na to, jak Periscope może wspomóc działania wizerunkowe Twojej firmy.

1. Prezentacja nowego produktu

Jeśli chcesz podzielić się szczegółami dotyczącymi Twojego nowego produktu Periscope jest do tego stworzony! Możesz za jego pośrednictwem przygotować demonstrację produktu, podczas której będziesz odpowiadać na przychodzące od widzów pytania. W ten sposób dowiedzą się od źródła, wszystkich interesujących szczegółów, a Ty dzięki temu, możesz rozwiać wszelkie pojawiające się wątpliwości.

2. Bądź pierwszy! 

Jeżeli dzieje się coś ciekawego w Twojej branży, na przykład pojawiła się kontrowersyjna kampania reklamowa, podziel się swoimi spostrzeżeniami na jej temat. Wciągnij swoich odbiorców w dyskusję. Online liczy się szybkość reakcji – zanim ktoś o tym napisze, Ty możesz o tym opowiedzieć. Warto też mówić o bieżących nowościach na rynku, bądź stworzyć na ich temat film szkoleniowy – w ten sposób stworzysz sylwetkę eksperta w danej dziedzinie, a co za tym idzie, więcej osób będzie chciało Cię oglądać i obserwować.

3. Połącz się z ekspertem

Periscope jest świetnym narzędziem do kontaktowania się z ekspertami w Twojej branży. Wchodź na ich kanały, pisz merytoryczne komentarze, zadawaj wnikliwe pytania i dziel się ich audycjami na swoim kanale. Dzięki aplikacji możesz poznać wartościowych ludzi i porozmawiać z nimi na interesujące Cię tematy już na żywo. To też świetny sposób na tworzenie relacji biznesowych!

4. Za kulisami

Pokaż swoją „prawdziwą” twarz i pokaż swoim widzom co dzieje się za kulisami. Pozwól im zerknąć, przez tak zwaną dziurkę od klucza, co dzieje się w Twoim życiu poza pracą. Dzięki temu zmniejszysz dystans i uwiarygodnisz sam siebie. Jeśli jesteś dziennikarzem możesz pokazać odbiorcom gdzie najlepiej Ci się pisze, zachęć ich także do tego, aby napisali o czym chcieliby przeczytać. Jeżeli natomiast jesteś właścicielem małego sklepu, pokaż swoje zakupy w hurtowni, daj zapowiedź nowości, które pojawią się na Twoich półkach. Pokaż jak działa Twoja firma!

5. Pamiętaj o innych kanałach

Prezentując ważne dla Ciebie treści za pośrednictwem Periscope nie zapominaj o innych kanałach,na których jesteś obecny. Powiedz, gdzie jesteś swoim widzom oraz jakie treści czekają na nich na poszczególnej stronie czy sieci. 

::

fot. mat. prasowe Periscope

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF