...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

68. nominowanych do tegorocznych nagród Effie

W tym roku jury XVI edycji jednego z ważniejszych konkursów marketingowych w Polsce nominowało do nagród 68 kampanii. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 12 października br. w trakcie Gali Effie Awards.

Effie Awards to organizowany w 40 krajach na świecie, w tym w Polsce, konkurs marketingowy, w którym kampanie wyróżniane są przede wszystkim z uwagi na ich efektywność oraz wyniki biznesowe. Tegoroczne polskie jury eksperckie składające się z 90 osób – praktyków, ekspertów, autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej i marketingu – będzie oceniało nominowane kampanie pod kątem czterech kryteriów: wyzwania strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. W tym roku o wyróżnienie będzie walczyło 68 kampanii.

Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce licencję na prowadzenie Effie Awards od 1999 roku posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W ubiegłym roku Grand Prix konkursu zdobyła kampania „Idealny pracownik banku”, zrealizowana przez takie podmioty, jak DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann oraz Value Media za kampanię „Idealny pracownik banku” dla PKO Banku Polskiego. Za najbardziej efektywną agencję uznano DDB Warszawa, zaś najefektywniejszym domem mediowym został Starcom MediaVest Group. 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF