Agencja interaktywna KERRIS się rozwija i zasila zespół nowymi twarzami

252

Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyły nowe osoby, zasilając działy technologii, kreacji, performance marketingu oraz obsługi klientów. Zwiększenie zatrudnienia jest kolejnym etapem dynamicznego rozwoju agencji.

Paulina Bertolassi ze Starcom Polska

Na stanowisku Junior Graphic Designera w agencji KERRIS odpowiedzialna jest za projektowanie na potrzeby rozwiązań internetowych i mobilnych, w tym za performance design, identyfikacje wizualne i projekty na potrzeby druku. Wcześniej w Starcom Polska zajmowała się projektowaniem grafik statycznych i dynamicznych na potrzeby Social Mediów.

Praca w KERRIS jest dla mnie szansą na realizowanie różnego rodzaju ciekawych projektów – nie tylko w zakresie szeroko pojętego digitalu, ale również w zakresie identyfikacji wizualnej i printu. Na pewno wiele nauczę się od innych osób w zespole i mam nadzieję, że również wniosę coś wartościowego do realizowanych przez nas projektów – komentuje Paulina Bertolassi.

Marcin Kołaczek z Rocket-Marketing

Ukończył Finanse i Rachunkowość, później przez dwa lata studiował Ekonomię na SGH, aby zrezygnować i zacząć robić to kocha – działać w digitalu. Od ponad 7 lat jest związany z branżą internetową. Zaczynał od pracy w e-commerce, a następnie założył własną firmę, w której zajmował się projektowaniem graficznym oraz front-endem. Tworzył dla takich klientów jak GO Sport, Anna Lewandowska czy Magda Gessler. Do KERRIS Group przeszedł z Rocket-Marketing, gdzie pełnił rolę Art Directora oraz Web Designera.

– W KERRIS Group jestem Graphic Designerem. Nowa praca to przede wszystkim nowe wyzwania oraz możliwość ciągłego rozwoju. W KERRIS mam możliwość pracy dla ciekawych klientów i każdego dnia przeskakiwać przez wysoko postawioną poprzeczkę, co sprawia mi ogromną satysfakcję.

Prywatnie uwielbiam obserwować otaczającą mnie rzeczywistość i interdyscyplinarnie ją interpretować. Od 15 lat interesuję się fotografią, tworzę i kocham internet, fascynuję się muzyką, której nikt nie słucha. Od dzieciństwa moją pasją jest motoryzacja oraz nowe technologie, które wywołuje u mnie ogromne emocje. Znajomi mówią, że jestem wrażliwy i ambitny, spontaniczny i leniwy, szczery a momentami arogancki. Jednym zdaniem, chodząca sprzeczność. Sos słodko kwaśny – mówi o sobie Marcin Kołaczek.

Adam Dasiewicz z YSLAB Interactive

Jako Account Executive w KERRIS prowadzi projekty digitalowe oraz obsługuje kompleksowo  klientów. Wcześniej związany był z YSLAB Interactive, gdzie pracował również jako Account Executive. Adam Dasiewicz zbierał również doświadczenie w takich firmach jak Grey Group Poland, Walk PR czy Star PR.

Każda zmiana stanowiska i miejsca pracy wiąże się z mieszaniną stresu i poczucia wyzwania, ale jedno i drugie jest niezwykle motywujące. Praca w KERRIS jest kontynuacją mojej ścieżki kariery w obszarze digitalu. Mam nieodparte wrażenie, że wiele mogę się tutaj nauczyć, dzięki niesztampowemu podejściu do realizowania projektów – komentuje Adam Dasiewicz.

Wśród pozostałych nowo zatrudnionych osób w KERRIS są Izabela Jackowska, Creative Designer, absolwentka ASP, nagradzana m.in. w Graduation Projects i nominowana w konkursie Young Creatives. Na stanowisko WordPress Developera dołączył Jakub Wrycza, związany wcześniej z wrocławskimi agencjami kreatywnymi: DobrzeDobrze oraz Twoheads.

Rekrutacja w agencji KERRIS trwa nadal, obecnie poszukiwani są kandydaci na stanowiska: Digital Project Manager, Account Manager oraz PHP Developer.

:

Informacja prasowa/opracowanie: Anita Florek

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };