...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Agent Zbyszek odgadł już ponad 1,4 mln postaci

Kampania PZU "Agenci mocno pomocni", która ruszyła dwa tygodnie temu, stała się jednym z hitów w polskim internecie. W ciągu dwóch tygodni od uruchomienia strony www.mocnopomocni.pl, Agent PZU odgadł już ponad 1,4 mln postaci (stan na 12 czerwca), zadając internautom ponad 50 mln pytań.

Stronę kampanii odwiedziło już ponad 550 tys. osób. Dzięki zastosowaniu mechanizmu angażującej i zaskakującej użytkowników gry, średni czas odwiedzin na stronie wyniósł ponad sześć minut. W szczytowych momentach w zabawie uczestniczyło jednocześnie 5 tys. graczy. 

Sukces kampanii oparty jest przede wszystkim o media społecznościowe, które skłaniają kolejnych użytkowników do wypróbowania możliwości Agenta Zbyszka. Na Facebooku pojawiło się ponad 40 tys. interakcji z hasłem „mocnopomocni”. Na Twitterze – serwisie o wciąż niewielkim zasięgu tag #mocnopomocni przez kilka dni z rzędu utrzymywał się na liście trendów w Polsce. Liczba tweetów z frazą lub tagiem mocnopomocni przekroczyła 5 tys. Kampania PZU „Agenci mocno pomocni” osiągnęła jeden z najlepszych oddźwięków związanych z kampanią reklamową na polskim Twitterze.

– Działania na Twitterze, jak również na Facebooku nie były wspierane kampanią reklamową. Udało nam się osiągnąć zaangażowanie użytkowników, a o to dziś coraz trudniej – mówi Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU.

Wśród najbardziej popularnych, odgadywanych postaci są m.in.: Justin Bieber, „Twoja mama’”, „Przyjaciel’” Doda, Michael Jackson, Harry Porrer, Kuba Wojewódzki, Bartosz Kurek, Angelina Jolie, Lionel Messi, Christiano Ronaldo i Robert Lewandowski.

Gra wspierana jest zasięgową kampanią odsłonową na czołowych portalach internetowych.

Kampanię online przygotował VML Poland (do niedawna Pride&Glory).

Strona www.mocnopomocni.pl jest elementem kampanii, której celem jest pokazanie klientom, że agenci PZU są pomocni i można na nich polegać.

Niestety Agent Zbyszek nie odgadł zapytania redakcji „Brief”, dotyczącego osoby Grzegorza Kiszluka.

A jak Wam podoba się kampania PZU?

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF