...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Anna Miotk zaprasza na szkolenie z analityki w content marketingu

Jak sprawdzić, czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? M.in. o tym podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj, opowie Anna Miotk.

Podczas cyklu szkoleń Anna Miotk poprowadzi szkolenie pt.: Czy content marketing sprzedaje?

 

KIEDY?
– 6 kwietnia 2016 (środa)

GDZIE?
– VICE Poland, Mazowiecka 9, Warszawa

Inwestycja:

1000 pln brutto

 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia: 

 

• Uzyskasz praktyczną wiedzę na temat planowania i mierzenia działań content marketingowych.
• Nauczysz się planować mierzalne cele i rozliczać efekty działań marketingowych.
• Dowiesz się, jak inni mierzą projekty content marketingowe.
• Dowiesz się, jak zoptymalizować prowadzone przez siebie działania content marketingowe.

  

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

 

Anna Miotk – obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare.

Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF