...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Bransoletki przyjaźni na Tomorrowland

Znany na całym świecie festiwal Tomorrowland obchodzi w tym roku dziesiąte urodziny. Prócz muzycznych i wizualnych doznań organizatorzy przewidzieli dodatkowe atrakcje. Idąc z duchem czasu przygotowali interaktywne gadżety- bransoletki przyjaźni.

Każdy kto chociaż raz był na dużym festiwalu muzycznym  wie, że tego typu wydarzeniom towarzyszy wyjątkowa aura, sprzyjająca zawieraniu nowych znajomości. Wie także, że w ferworze muzycznych uniesień, imiona, nazwiska i numery telefonów bardzo łatwo uciekają z pamięci. Co zatem zrobić żeby nie stracić z oczu bratniej duszy? Uczestnicy tegorocznej edycji belgijskiego festiwalu Tomorrowland nie będą mieli  tego problemu, dzięki magicznym bransoletkom przyjaźni, stworzonym we współpracy z Facebookiem.  Organizatorzy odeszli od formuły standardowych opasek, będących jak dotąd biletem wstępu na teren festiwalu oraz  pole namiotowe DreamVille. Tegoroczne elektroniczne bransoletki są wielofunkcyjne. Gadżet aktywowany w sieci można w łatwy sposób zsynchronizować z Facebookiem, a następnie pozostaje już tylko czekać na rozpoczęcie festiwalu. Na każdej bransoletce zamieszczony jest znak serca, który pozwala dodać nowo poznaną osobę do grona znajomych na Facebooku. Wystarczy, że dwie osoby nacisną serce równocześnie. Pod koniec dnia na skrzynkę mailową uczestnika festiwalu trafi wiadomość, zawierająca listę poznanych osób. W ten sposób każdy będzie miał szansę ją zweryfikować. Podobny projekt Facebook zrealizował we współpracy z marką czeskiego piwa Budweiser. Dzięki specjalnym kubkom wyposażonym w czipy można było poszerzyć listę facebookowych znajomych przez wzniesienie toastu z nowo poznaną osobą.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF