...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Brief nominuje

Rozpoczęliśmy rozsyłanie nominacji do 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Obserwujcie dziś bacznie swoje skrzynki mailowe.

Kreatywność często wynika z przekonania, że świat można zmieniać na lepsze. Jest to umiejętność tworzenia nowych ścieżek i narzędzi rozwoju, a także koncepcji, idei czy rozwiązań. Kreatywność w biznesie to natomiast sztuka przekuwania tychże wizji w konkretne działania przynoszące zyski. Czy polscy przedsiębiorcy są kreatywni? Czwarta edycja rankingu 50 najbardziej kreatywnych magazynu „Brief” pokazuje, że tak. Z długiej listy kreatywnych Polaków wybraliśmy osoby, które wykazały się nieszablonowym myśleniem, stworzyły coś oryginalnego, bądź też na nowo odkryły potencjał, wydawać by się mogło, dawno wyeksploatowanego sektora. W naszym rankingu znalazły się zatem osoby prowadzące biznes na różną skalę i w różnych obszarach. Część z nich już teraz może pochwalić się dużymi osiągnięciami, inni dopiero wkraczają na rynek, chcąc sprzedać swój ciekawy pomysł. To, co łączy wszystkich wyróżnionych, to kreatywne podejście do biznesu, dzięki któremu mogą być zawsze o krok przed konkurencją.

::

Relacja z ubiegłorocznej gali tutaj. 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF