...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Eskadra zachęca do inwestycji na Śląsku

Rusza kampania promująca tereny inwestycyjne w województwie śląskim. Działania mają na celu ukazać atrakcyjność inwestycyjną regionu oraz przybliżyć rozmach zrealizowanych projektów infrastrukturalnych.

W ramach kampanii został przygotowany spot telewizyjny oraz bilboardy sponsorskie. Całość działań realizowana jest w ramach projektu „Województwo śląskie – tu się inwestuje”.

– Tworząc spot skupiliśmy się na kluczowych, naturalnych cechach województwa, które mają największy wpływ na decyzje inwestorów. Chcemy pokazać woj. śląskie jako nowoczesny region, w którym infrastruktura drogowa stała się symbolem rozwoju oraz synonimem sukcesu. Wyobraziliśmy sobie ogromny, biznesowy organizm, który ma swój krwiobieg (drogi), jest zaludniony mnóstwem kompetentnych, pracowitych ludzi oraz jest poruszany pozytywną energią. Udało nam się nadać spotowi odpowiedni rytm, który odzwierciedla puls tego organizmu – mówi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny w Grupie Eskadra.

Kampania promocyjna będzie prowadzona od 1 do 30 września br. Emisja spotów i bilboardów sponsorskich obejmuje kanały telewizyjne TVN24, TVN CNBC oraz Polsat News, a także telewizję internetową TVNCNBC.pl i TVN24.pl.

Za kreację oraz realizację kampanii promocyjnej odpowiada Grupa Eskadra.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF