...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Facebook zyskuje użytkowników mobilnych

Według badań Nielsena rośnie w USA liczba użytkowników mobilnych Facebooka.

Odbywa się to kosztem użytkowników korzystających z najpopularniejszej platformy społecznościowej poprzez tradycyjne komputery. Raport Nielsena pokazuje, że użytkownicy zmieniają swoje przyzwyczajenia i sposób korzystania z Facebooka, poprzez coraz częstsze logowanie się za pomocą telefonów i tabletów.

W marcu 2013 przeciętny  użytkownik Facebooka w USA spędzał na nim 6 godzin i 49 minut będąc zalogowanym na urządzeniach mobilnych. Dla osób korzystających z Facebooka za pomocą komputerów wynik jest niższy o 5 minut. Warto przypomnieć. że w marcu 2012 użytkownicy komputerów spędzali na Facebook 25 minut wiecej niż obecnie (7 godzin i 9 minut).

O rosnącej popularności Facebooka na urządzeniach mobilnych świadczy również fakt, iż w marcu 2013 w USA zanotowano 99 milionów unikalnych użytkowników, korzystających z portalu poprzez aplikacje (Android oraz iOS).  Jest to wzrost 37 milionów w porównaniu do marca 2012.

Jedyne co może martwić to spadek ogólnej liczby użytkowników Facebook w USA w przeciągu ostatniego roku o 10 milionów (ze 152 do 142).

Z której wersji częściej korzystacie: mobilnej czy przeglądarkowej?

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF