...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Home.pl wkracza w dorosłość

Spółkę Home.pl kupił niemiecki United Internet, który działa m.in. pod marką 1&1. Oszałamiająca kwota transakcji 640 mln zł, dwukrotnie przewyższyła pierwotne wyceny rynkowe. Jak wyglądało 18 lat na rynku spółki opowiada Marcin Kusmierz, prezes Home.pl.

– Osiemnastka to data symboliczna – mówił Marcin Kusmierz – Przechodzimy w wiek dojrzały, a wcale nie jestem pewien czy chcemy być dojrzali. To szybka branża, która wymaga młodzieńczej energii, więc będziemy chcieli zmieniać się każdego dnia. – zapowiadał.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF