...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Internauci wybrali najlepszy produkt turystyczny

Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów "Chmielaki Krasnostawskie 2013" wygrało w plebiscycie na Najlepszy produkt turystyczny, zorganizowanym przez Polską Organizację Turystyczną i portal www.wp.pl.

Szczegółowe wyniki głosowania prezentują się następująco:

1. Chmielaki Krasnostawskie 2013 – 2445 głosów

2. Park Solankowy w Inowrocławiu – 2317 głosów

3. Port Łomża – 1264 głosów

4. Turystyka Kolejowa TurKol – 1108 głosów
5. Szlak Przygody – 761 głosów
6. Jarmark Cysterski w Pelplinie – 738 głosów
7. Beskidzka Trasa Kurierska – 675 głosów
8. Czas na Wielkie Jeziora Mazurskie – 611 głosów
9. Suwałki Blues Festival – 536 głosów
10. Bieszczadzkie FOTOSAFARI – 462 głosów
11. Turniej Rycerski na Zamku w Golubiu-Dobrzyniu – 186 głosów

W finałowej ankiecie głosowało 11102 osób, a w całym plebiscycie oddano łącznie 21813 głosów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF