...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

MOSQI.TO dla Łodzi

Agencja MOSQI.TO wygrała konkurs na obsługę Miasta Łódź. Zadanie polegało na przygotowaniu spójnej koncepcji kreatywnej, w ramach której w 2014 roku zostaną przeprowadzone cztery kampanie.

Dopuszczonych do udziału w konkursie zostało 31 agencji. Zwyciężyła łódzka agencja MOSQI.TO.

Na 2014 rok zaplanowano cztery kampanie:

Łódź kreuje – Centrum Przemysłów Kreatywnych,
Łódź kreuje – promocja Łodzi gospodarczej,
Łódź na weekend – promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break,
Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi.

Kampanie obejmą spoty telewizyjne oraz radiowe, a także outdoor, prasę, ambient oraz działania online.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF