...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

ON znowu TO zrobił.

Robert Lewandowski ponownie promuje markę Coca Cola.

Robert Lewandowski występuje w kolejnej kampanii Coca Coli. Robert jest profesjonalistą, zanim złożył podpis, musiał usłyszeć, że wyczynowy sportowiec, orędownik zdrowego odżywania i że jego żona promująca zdrowy tryb życia …

Dlaczego zatem ten podpis złożył? Może odpowiedź jest banalna. Światowa marka, bardzo duże pieniądze, wszyscy tak robią. A może to jest jakieś porozumienie większe? Liga Mistrzów, jego klub. Pachnie troszkę jak teoria spiskowa…

Robert Lewandowski i jego doradcy muszą wiedzieć, że wielu ludzi, w tym bardzo młodych jest w niego wpatrzonych jak w obrazek. To duża odpowiedzialność. Dla wielu dzieciaków jest wielkim autorytetem. Zresztą tak samo jak Leo Messi, który reklamuje chipsy, oraz Ronaldo promujący KFC.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF