...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

OOH Academy: reklama i marketing

20 marca odbędzie się pierwszy w tym roku warsztat z serii OOH Academy. Spotkanie skierowane jest do osób zawodowo zajmujących się kampaniami reklamowymi oraz wszystkich zainteresowanych trendami marketingowymi.

Marcowe spotkanie jest kontynuacją rozpoczętego wiosną 2013 r. cyklu edukacyjnego. Podczas spotkań szkoleniowych eksperci rynku mediów i reklamy dzielą się swoją wiedzą m. in. na temat celu i sposobu łączenia reklamy zewnętrznej z technologiami mobilnymi, sposobów planowania kampanii oraz badania jej świadomego i nieuświadomionego wpływu na decyzje zakupowe.

::

Obejrzyj też wywiad z Pru Parkinson, Global Chief Marketing Officer, Clear Channel

::

Dotychczas odbyły się 2 edycje OOH Academy, w których wzięli udział pracownicy domów mediowych, natomiast w rolach prelegentów wystąpili eksperci zewnętrzni oraz specjaliści z ramienia Grupy Ströer.

Kolejny warsztat z cyklu OOH Academy planowany jest na wrzesień 2014 roku. W dalszych etapach działalności edukacyjnej firma planuje m. in. organizację debat, forów dyskusyjnych oraz innych form wymiany doświadczeń.

 

Więcej informacji na stronie: http://ooh-academy.stroer.pl/

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF