...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Poczuj wspomnień czar

Na rynek powraca marka Pewex. Na razie pod postacią e-sklepu, ale już niedługo będzie to także sieć delikatesów.

Legendarna marka z czasów PRL-u powraca. Pewex powstał w 1972 roku jako sieć sklepów i kiosków walutowych. Można było w nim kupić za bony lub dolary jeansy, klocki LEGO czy coca-colę. Zbankrutował w latach 90., po dziecięciu latach, gdy wygasła jego ochrona znaku towarowego. Sebastian Leśniak rejestruje go ponownie jako własny.

Ten „retrospektywny klub wspomnień” swoim asortymentem nawiązuje do produktów kojarzących się z życiem i popkulturą lat 80. i 90. W sklepie znajdują się dwie główne kategorie on i ona oraz dwie dodatkowe zabawki/gadżety oraz kultura. Podstawowy zestaw produktów to ubrania, buty, dodatki i akcesoria oraz kosmetyki i perfumy. W dziale kultura znajdziemy książki, filmy, audiobooki i muzykę.

Właścicielami sklepu są Sebastian Leśniak i Mariusz Skałdanowski, założyciel takich portali jak demotywatory.pl czy joemonster.org. Współpracuje z nimi także były członek rady nadzorczej sklepu Wirtualnej Polski – Marek Ziemkowski.

::

Co najchętniej kupowaliście w starym Pewexie? A może woleliście Baltonę?

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF