...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Promocja Polski w Chinach, Japonii i w Indiach

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczyna promocję Polski na nowych rynkach, w tym na wybranych azjatyckich, a kampania, która rozpoczęła się w 2011 roku zwiększy zasięg o nowe kraje. Zmienia się także linia kreacyjna, a hasło „Feel Invited" zostaje zastąpione „Come and Find Your Story".

Rada Promocji Polski powołała grupę roboczą ds. współpracy przy realizacji działań promocyjnych na rynkach zagranicznych, której głównym zadaniem będzie konsolidacja sił resortów i realizacja działań promocyjnych. W pierwszym spotkaniu udział wzięli m.in. przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki, Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi i Instytutu Adama Mickiewicza oraz PLL LOT. Impulsem do podjęcia wspólnych działań w obrębie różnych resortów jest intensyfikacja działań promocyjnych za granicą.  

Come and Find Your Story

Koncepcję działań na nowych rynkach i założenia projektu „Lubię Polskę” w ramach, którego zostanie zrealizowna kampania w Chinach, Japonii i w Indiach, przedstawiła Barbara Tutak wicedyrektor departamentu planowania marketingowego w POT:

-Koncentracja działań promocyjnych to rynki emisyjne, na których ludzie mogą wolne środki wydatkować na podróże zagraniczne. Rynek zagraniczny, a zwłaszcza rynek chiński jest rynkiem, w którym przyrost wyjazdów turystycznych następuje w bardzo dużym tempie. Jest to ruch odbywający się głównie po regionie azjatyckim. Jednak faktem jest, że 4 mln podróży, które Chińczycy odbywają w kierunku innym niż Azja Południowo-Wschodnia to właśnie Europa – mówi Barbara Tutak.

Hasłem promocyjnym dla wszystkich działań realizowanych na rynkach zagranicznych będzie: „Przyjedź do Polski i znajdź swoją historię”. Linia kreacyjna opiera się na konwencji bajkowej, która ma wywoływać u odbiorców pozytywne emocje i wspomnienia z dzieciństwa i zachęcać do przyjazdu do Polski, by przeżyć wspaniałe chwile i znaleźć wyjątkowe dla siebie miejsca i swoją historię.

Kreacja została uzgodniona z wszystkimi regionami. – Spójny przekaz i skuteczna komunikacja nie może powstać bez współpracy z regionami, których promocja przecież dotyczy. Zaproponowaliśmy, aby obok naszej identyfikacji wizualnej pojawiały się na reklamie loga regionu lub miasta a słowo Polska zastąpione nazwą regionu lub miasta. Na wielu rynkach a w szczególności azjatyckich siła marki miast jest silniejsza niż marka kraju – powiedział Bartłomiej Walas, wiceprezes POT.

Come and Find Your Story        Come and Find Your Story

::

Źródło: POT

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF