...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

UŁÓŻ SOBIE MIASTO/ Lokalny. Ostatnie godziny wyjątkowej akcji!

Puzzle miejskie to miasta składane z części - dzielnic lub osiedli. To coś więcej niż zwykły gadżet miejski. Puzzle są głównym projektem marki Lokalny – powstały jako warszawska układanka, teraz seria rozbudowuje się o nowe miasta. Puzzle są unikalne ze względu na koncept - skupienie na miastach; formę - każdy element odpowiada kształtowi dzielnicy/osiedla w przestrzeni oraz materiał - grawerowaną sklejkę.

Kilka lat testowania warszawskiej edycji, kilka miesięcy przygotowań projektu – prototypy, sesje zdjęciowa, video promocyjne i wiele innych drobnych zadań. Ruszyła kampania Ułóż sobie miasto na portalu crowdfoundingowym Wspieram.to.

Jak to działa? Wspólnie możemy wydać pierwszą serię puzzli miejskich – w społeczności siła! W trakcie kampanii można w przedsprzedaży zamówić puzzle ze swoim miastem, lub wesprzeć projekt specjalnymi nagrodami i dodatkami. Dostępne są m.in. puzzle w formie magnesów, puzzle/mapa na ścianę czy duże puzzle warsztatowe. Bardzo ważne jest też to, aby projekt podać dalej, a Lokalny dotarł do każdego zakątka kraju.

Cel projektu? Głównym celem jest produkcja 250 egzemplarzy puzzli z 10 miastami Polski – Gdańsk, Gdynia, Katowice, Wrocław, Poznań, Lublin, Łódź, Kraków, Szczecin ijedno z miast wybiorą uczestnicy kampanii! Każde z miast zostało przedstawione w indywidualny sposób. Jedne mają grawerowane nazwy dzielnic, inne wzory czy ikony które ułatwiają układanie i tworzą dodatkowo unikalny obraz, a jeszcze inne są gładkie lub malowane. Dodatkowym, choć równie ważnym celem kampanii jest zaszczepienie idei lokalnego patriotyzmu oraz rozbudzenie świadomości przestrzennej w innych miastach.

Dla kogo? Puzzle są dla ciekawych świata. Dlatego odbiorcami projektu puzzli w różnych jego wersjach mogą być lokalni patrioci, miłośnicy minimalistycznego designu czy animatorzy i edukatorzy miejscy. Wbrew pozorom nie jest to gadżet przeznaczony tylko dla dzieci, choć rodziny z dziećmi równie chętnie układają puzzle. Dzięki puzzlom jesteś wstanie dowiedzieć się czegoś nowego o swoim mieście. Czy znasz kształt swojej dzielnicy?

Ułóż (z nami) swoje miasto!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF