Polscy jurorzy w konkursie Cannes Lions 2017

1 312

Dwójka przedstawicieli polskiej branży komunikacji marketingowej będzie zasiadać w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions. Ich sylwetki oraz funkcje w jury konkursu przedstawiamy poniżej.

Piotr Jaworowski, Creative Director w Agencji Syzygy

będzie oceniał prace w kategorii Digital Craft

Patrycja Lukjanow, Associate Creative Director w Satchi & Satchi

weźmie udział w obradach Promo & Activation Lion.

Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 17-24 czerwca 2017 r. w Palais des Festivals, Cannes, we Francji.  Festiwal Cannes Lions to najbardziej prestiżowy konkurs w branży marketingowej, uznawany globalnie jako  prawdziwe święto kreatywności i miejsce spotkań reklamodawców oraz ekspertów komunikacji marketingowej.  Rozdawane w konkursie statuetki Lwa są potwierdzeniem najwyższej klasy kreatywności i profesjonalizmu w komunikacji marketingowej, a jurorzy konkursu wybierani są spośród ekspertów, posiadających potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie. Rygor procesu i kryteria wybierania zwycięskich prac nie ma sobie równych w branży.  Do konkursu co roku zgłaszane jest ponad 35 500 prac z całego świata. Więcej o konkursie i festiwalu na:  www.canneslions.com.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.

::

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze