...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Aplikacja Endomondo w akcji społecznej T-Mobile

Ruszyła akcja społeczna „Pomoc Mierzona Kilometrami” organizowana przez T-Mobile Polska. Za pośrednictwem aplikacji Endomondo każdy może do niej dołączyć, a operator zamieni pokonane kilometry na środki finansowe, które przekaże podopiecznym Fundacji TVN Nie jesteś sam.

Firma zadeklarowała, że przeznaczy na ten cel nawet 1 mln zł, jeśli uczestnicy akcji w kolejnych jej etapach zdołają przemierzyć założone przez organizatora pule kilometrów. W pierwszym, rozgrzewkowym etapie jest to milion km, za który T-Mobile przekaże 50 tys. zł na rzecz dzieci.

Aby wziąć udział w akcji, należy włączyć bezpłatną aplikację Endomondo na smartfonie w dowolnej sieci i wybrać jedną z ośmiu aktywności: bieganie, kolarstwo, kolarstwo górskie, jazda na rowerze, fitness walking, wędrowanie, chodzenie oraz aktywność ruchowa na wózku inwalidzkim.

Szczegółowe informacje o akcji oraz regulamin dostępne są na kilometrami.pl

23 czerwca rozpocznie się pierwszy z siedmiu dwutygodniowych etapów. Kolejne dystanse, wyznaczane będą wraz z kolejnymi etapami inicjatywy.  Z kolei 15 czerwca br. odbył się MCI Maraton Mazury w Gałkowie, podczas którego T-Mobile Polska zainaugurowało akcję „Pomoc Mierzona Kilometrami”, której partnerami są: telewizja TVN, Radio Zet, Grupa Onet, Endomondo oraz firma Samsung.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF