...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Facebook: zwiększony zasięg fan page’y

Największym argumentem za, do korzystania z Facebooka jako narzędzia marketingowego jest liczba osób, która z niego korzysta. Kolejne zmiany w algorytmie aktualności oznaczają, że fan page marek będą miały większy zasięg.

Zasięg ma się zwiększyć dzięki tagowaniu. Jeśli fan page Brief otagował w swoim wpisie stronę Centrum Nauki Kopernik, to zostanie on również wyświetlony części jego fanów.

 

Facebook od dłuższego czasu eksperymentuje z tagowaniem, głównie na profilach prywatnych użytkowników. 

Oczywiście powinniśmy się spodziewać istnego tsunami postów pochodzących z fan page’y, które poprzez takie działania (masowe tagowanie stron z dużą ilością fanów) chcą zwiększyć liczbę swoich fanów. Pozostaje mieć nadzieję, że Facebook znalazł sposób na „nie nagradzanie” takich działań darmowym zasięgiem.

Zmiana ma zachęcić moderatorów fan page’y do tagowania wartościowych źródeł treści we wpisach. Wydaje się to być kontynuacją przyjętej strategii – sprawienie, aby Facebook był postrzegany za wartościowe źródło informacji, a nie śmiesznych obrazków. Wcześniejsze wyeksponowanie treści w postaci linków i zwiększenie ich zasięgów w algorytmie Edgerank również jest częścią „większego planu”.

::

Czy tagowanie Waszym zdaniem znacznie wpłynie na zasięgi wpisów na Facebooku?

 

::

Źródło: edgerankchecker.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF