...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ktoś chciał dopiec Volvo na Facebooku. Reakcja jest mistrzowska

Przykłady spektakularnych kryzysów w mediach społecznościowych można mnożyć. Niestety, umiejętność wybrnięcia z trudnych sytuacji spotykana jest znacznie rzadziej. Ostatnie działania marki Volvo na facebookowym fanpage'u marki pokazują jednak, że przy odrobinie chęci i dobrym refleksie niemal każdy kryzys można przekuć na korzyść.

Wczoraj na Facebooku jeden z jego użytkowników, Tomek Atlowski, opublikował zdjęcie będące zrzutem ekranu jego prywatnej rozmowy z marką Volvo. Internauta, zmęczony informacjami o nowych produktach marki wysyłanych na jego skrzynkę pocztową, postanowił podzielić się z firmą własnymi planami na weekend.

 

Wydawać by się mogło, że taki post, opublikowany na prywatnym profilu użytkownika, przejdzie raczej bez echa. Marka jednak zaskoczyła użytkowników portalu szybką i błyskotliwą reakcją. Firma Volvo zaoferowała bowiem autorowi postu możliwość wypożyczenia samochodu ich marki na ten weekend, o którym w wiadomości prywatnej wspomniał wcześniej.

Wiemy skądinąd, że Tomek Atlowski w najbliższą sobotę wybiera się na paintballa. Tomku, co prawda nie mamy…

Posted by Volvo Car Poland on 20 sierpnia 2015

Opisana sytuacja jest jednym z lepszych przykładów tego, jak wybrnąć z kryzysu – lub z sytuacji, która może przerodzić się w kryzys – bez szwanku, a wręcz z korzyścią dla marki. O innych sposobach radzenia sobie z tego typu zdarzeniami będziemy pisać we wrześniowym wydaniu magazynu „Brief”. Zachęcamy do lektury!

::

Przeczytaj także: 5 pamiętnych wpadek w mediach społecznościowych

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF