...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Człowiek Marketingu i Sprzedaży – NOMINACJE LUDZIE ROKU „BRIEFU” 2015

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w pierwszej kategorii: Człowiek Marketingu i Sprzedaży.

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu. 

 

Nominacje w kategorii Człowiek Marketingu i Sprzedaży otrzymują: 

 

BARTOSZ DOBRZYŃSKI
dyrektor ds. marketingu, Play

Za zrozumienie produktu i jego doskonalenie oraz za budowanie strategii marketingowej, dzięki której sieć komórkowa Play zwiększyła swój udział na rynku sieci komórkowych i poprawiła wynik finansowy o ponad 50 proc. rok do roku.

::

ŁUKASZ KOSUNIAK 

B2B marketing manager, Samsung Electronics Polska

 

Za tworzenie i egzekwowanie strategii marketingowej Samsunga na rynku klientów biznesowych. Odpowiedzialny za takie produkty i rozwiązania biznesowe, jak digital signage, rozwiązania i urządzenia mobilne oraz generowanie leadów dla rozwiązań branżowych, m.in. w transporcie, finansach i logistyce.

::

AGATA SOBIERAJSKA
kierownik ds. marketingu i PR, Teatr Syrena

Za umiejętne łączenie sztuki z biznesem i skuteczne prowadzenie działu marketingu w warszawskim teatrze. Jej zaangażowanie pozwoliło na organizację warsztatów dla studentów kierunków artystycznych, którym wciąż często brakuje wiedzy nt. przedsiębiorczości. Dzięki jej staraniom w tym roku nad drzwiami Teatru Syrena ponownie zawisł kultowy neon.
::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.

::
Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.
::
Fot. Fotolia/ destina

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF