...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Gwiazda Reklamy – Nominacje Ludzie Roku „Briefu” 2015

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Gwiazda Reklamy

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Gwiazda Reklamy:

 

PASCAL BRODNICKI I KAROL OKRASA

szefowie kuchni

Za role w popularnych kreacjach tworzących trzyletnią kampanię wizerunkową Lidla, za pośrednictwem której edukowali Polaków, jak jeść smacznie i dlaczego nie warto bać się gotowania.

::

MARCIN DOROCIŃSKI

aktor

Za udział w poruszającej kreacji „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”, zrealizowanej na zlecenie Fundacji PZU, która ma na celu przedstawienie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy. Wzruszający spot z udziałem cenionego aktora miał wzbudzać pozytywne emocje i wyróżniać się, w dobrym tego słowa znaczeniu, na tle innych kampanii – można śmiało powiedzieć, że cel został osiągnięty.

::

SZCZEPAN TWARDOCH

pisarz i publicysta

Za przełamywanie klasycznego wizerunku pisarza w kulturze współczesnej. Szczepan Twardoch wystąpił w najnowszej reklamie Mercedes-Benz prezentującej nowy model samochodu marki, co okazało się posunięciem dalece kontrowersyjnym, dzielącym obserwatorów na zwolenników i zagorzałych krytyków. Dzięki rozgłosowi, jaki zdobył dzięki wspomnianej roli, ponownie został poruszony ważki temat udziału ludzi sztuki w akcjach promocyjnych znanych marek.

::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF