...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Coca-Cola i Multikino z angażującą kampanią w mobile’u wykorzystują potencjał influencer marketingu

Coca-Cola Shake Challenge to innowacyjna kampania promocyjna, którą przygotowało Multikino we współpracy z popularną aplikacją mobilną Qpony. Akcja bazuje na wykorzystaniu nowatorskiego formatu reklamowego, tzw. shake’a oraz wsparciu influencerów, którzy na co dzień współpracują z Coca-Cola.

Najpopularniejsza sieć kin w Polsce po raz kolejny wykorzystuje potencjał kanału mobilnego, aby w nieszablonowy sposób zaangażować millenialsów.  Wraz z bliskim partnerem Coca-Cola i w oparciu o szeroki zasięg aplikacji Qpony, Multikino zdecydowało się na akcję o charakterze grywalizacji. Dzięki Coca-Cola Shake Challenge użytkownicy mobilni do końca września będą mogli odebrać w kasach kin nagrody i atrakcyjne kupony. Będą to m.in. darmowe puszki Coca-Coli, bilety do Multikina i zniżki na zestawy barowe.

– Coca-Cola Shake Challenge to innowacyjna, prosprzedażowa kampania, dzięki której będziemy w stanie zmierzyć wpływ influencer marketingu na konwersję w kinach – zauważa Wojciech Szymczyk, Kierownik E-commerce w Multikino S.A.

Shake to nowy format reklamowy w Qponach o charakterze pull mający potencjał viralowy. Jest to pierwsza tego typu kampania w Polsce. Podobny mechanizm wykorzystała marka L’Oréal Paris dla azjatyckich użytkowników aplikacji WeChat.

– Grywalizacja to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania odbiorców w kampanię. W Coca-Cola Shake Challenge osiągniemy ten efekt dzięki temu, że użytkownicy będą mogli odkrywać unikatowy content promocyjny każdego dnia. Co ważne, kanał mobilny jest policzalny i w czasie rzeczywistym możemy badać wpływ influence marketingu na wskaźnik odebrań kuponów i ostatecznie porównać ten wynik z realną sprzedażą – mówi Marcin Lenkiewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży w Qpony.pl Sp. z o.o.

Coca-Cola realizuje szereg nieszablonowych działań, w które szerzej zaangażawani są influencerzy. – Do udziału w Coca-Cola Shake Challenge zaprosiliśmy influencerów, idoli młodego pokolenia. Coca-Cola jest marką otwartą na innowacje, a dzięki pionierskiej akcji docieramy do naszej grupy docelowej w niestandardowy sposób – mówi Urszula Szymczyk, Senior Brand Manager w Coca-Cola Poland Services.


Oprócz shake’a, w akcji zostanie wykorzystania infrastruktura beaconowa sieci Multikino, dzięki czemu użytkownicy, którzy znajdą się w pobliżu Multikina otrzymają możliwość zdobycia dodatkowych korzyści.

::

Fot. Materiały prasowe

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF