Atmedia prezentują: telewizja starym nowym medium

3 050

Atmedia to największe w Polsce biuro reklamy telewizji i nowych mediów. Jako partner merytoryczny Welcome Festivalu, przedstawi krajobraz rynku telewizyjnego w obliczu zmian technologicznych i ewolucji upodobań widzów.

Ekspert Atmediów – Bartosz Mielczarski – pokaże na przykładzie wybranych marek, jak się wyróżnić w tzw. hałasie reklamowym, sięgając po nietypowe rozwiązania. Jest specjalistą od akcji niestandardowych i pracuje przede wszystkim przy kampaniach dla regionów oraz urzędów miast. Opowie o następujących sposobach promocji: spotach partnerskich, product placement, tzw. skrzydełkach czy specjalnych spotach reklamowych zwanych morphing logo. Prezentacja zawiera studia przypadków promocji miast, regionów oraz lokalnych marek.

Na prelekcję Bartosza Mielczarskiego zapraszamy drugiego dnia festiwalu, tj. 25 czerwca, w godzinach 11:20-11:40. Więcej informacji o Welcome Festivalu 2013: http://welcomefestival.pl Udział w festiwalu jest bezpłatny – po wcześniejszej rejestracji

Bartosz MielczarskiBartosz Mielczarski – senior sales executive, Atmedia 
Związany  z Atmedia od 2010 r. Początkowo, na stanowisku regional sales executive, był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży regionalnej. Aktualnie, senior sales executive, pracuje w zespole zajmującym się niestandardowymi projektami kampanii. Odpowiedzialny za projekty dla Gdyni, Gdańska, woj. dolnośląskiego i warmińsko-mazurskiego. Prelegent na Welcome Festivalu 2012.

 

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };