...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Atrakcje turystyczne, o jakich Wam się nie śniło

Od 12 lipca emitowany jest spot reklamujący miejsca w Polsce, które dzięki funduszom unijnym zyskały na atrakcyjności turystycznej. Kampania promuje projekty finansowane w ramach Działania 6.4 - Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym.

O jakich atrakcjach mowa? – W spocie pojawia się m.in. Toruń, Kudowa-Zdrój, Świętokrzyski Szlak Archeo-Geologiczny. Są to kompleksowe ponadregionalne projekty turystyczne o charakterze unikatowym, projekty liniowe i sieciowe obejmujące inwestycje w spójną infrastrukturę oraz takie, które stanowią wyjątkowe atrakcje turystyczne znajdujące się na liście Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Naturalnego UNESCO lub uznane przez prezydenta RP za Pomniki Historii – czytamy na stronie POT-u.

Spot emitowany będzie w prime-timie przez dwa miesiące w stacjach telewizyjnych: TVN24, TVP Info oraz Polsat News. – Powstanie spektakularnych produktów turystycznych o znaczeniu ponadregionalnym to ogromny krok w stronę nowoczesności, dzięki, któremu możemy pochwalić się konkurencyjnymi obiektami, które nie tylko spełniają europejskie standardy, ale także wyznaczają trendy – mówi Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

::

Źródło: POT

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF