Badanie marketingu B2B

2 506

Magazyn Brief wspólnie z GenerujLeady.pl zapraszają do badania marketingu B2B. Wyniki badań zostaną przedstawione w postaci raportu, który zostanie zaprezentowany w czasie konferencji.

 Firmy poszukują sposobów na zwiększenie ROI, czyli return of investment, oraz ROMI – return on marketing investment. Z jednej strony, chcą zwiększać sprzedaż retencyjną, czyli realizowaną przez obecnych klientów, z drugiej zaś, pozyskiwać  nowych klientów, tzw. new business. Internet pozwala na zbieranie tzw. leadów sprzedażowych które zbierane są za pomocą dedykowanych formularzy i wspierane przez reklamę. Generowanie leadów B2B to złożony proces, dlatego zapraszamy do pierwszego w Polsce badania marketingu B2B.

Zapraszamy do udziału w badaniu.

 

© Mathias Rosenthal – Zobacz portfolio

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };