...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Badanie widoczności serwisów contentowych w social media

Po sukcesie tegorocznej edycji raportu SEO Spółka LeadBullet przygotowała kolejną publikację. Eksperci firmy tym razem postanowili przyjrzeć się widoczności serwisów contentowych w mediach społecznościowych.

Siła portali społecznościowych rośnie z dnia na dzień. Stają się one coraz istotniejszym i bardziej wpływowym kanałem komunikacji z klientami, coraz częściej wykorzystywanym przez polskich marketerów. Celem badania było sprawdzenie, jak w tym kanale wyglądają zasięgi, liczby oraz rodzaje interakcji treści publikowanych w serwisach contentowych oraz które z nich są wykorzystywane najczęściej w danych branżach.

Jak we wstępie piszą twórcy badania: „Zwiększanie społeczności tego rodzaju portali idzie w parze z poprawą jakości, formy i przekazu treści. Content marketing staje się zatem coraz bardziej efektywnym narzędziem. (…) Zmiana ta trafiła na odpowiedni czas – czas intensywnego rozwoju sieci społecznościowych. Facebook, Twitter czy Google+ stały się idealnym miejscem dystrybucji wartościowego contentu, prowadzenia dialogu marki z klientem czy personalizowania przekazu reklamowego”.
Zapraszamy do zapoznania się z publikacją „Badanie widoczności serwisów contentowych w social media”.

Badanie można pobrać pod adresem: http://leadbullet.pl/badanie-social-media-2015/

Partnerzy: Brand24, Prowly

Patronat medialny nad badaniem objęli: SprawnyMarketing, Marketing przy Kawie, Instytut Medialny, AdMonkey, NowyMarketing, Brief, Mediarun

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF