Bardziej „story doing” niż „story telling”

3 106

Dentsu Aegis Network to jedna z największych dziś grup mediowych, zarówno na świecie, jak i w Polsce. Między innymi o tym, jak w takiej organizacji rozumiany jest CSR, jakie są przykłady działań społecznie odpowiedzialnych realizowanych przez Dentsu oraz dlaczego warto mówić o społecznej odpowiedzialności opowiadają: Agata Kaczmarska, HR director i członek zarządu, oraz Jadwiga Jadziewicz, CSR manager w Dentsu Aegis Network Polska.

Jak zauważa Agata Kaczmarska, mimo że w Polsce to jeszcze nie jest standard w procesach przetargowych, z rozmów z kolegami z Europy i ze świata wiemy, że klienci prosząc o ofertę coraz częściej pytają nie tylko o strategię zarządzania personelem, ale także o strategię CSR. To jednak nie jedyny powód, dla którego Dentsu Aegis Network angażuje się w działania społecznie odpowiedzialne.  Warto zapoznać się z wizją tej grupy mediowej na zrównoważony rozwój.

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };