Albert Hupa zaprasza na szkolenie z Analityki!

1 397

Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing – poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

Jakie narzędzia mogą być przydatne przy mierzeniu skuteczności?

„Na koniec dnia w content marketingu kluczowe jest poszerzanie CRMu o kolejne osoby zainteresowane produktem firmy. Dlatego narzędziami do mierzenia skuteczności są wszystkie mechanizmy służące do pozyskiwania namiarów do kolejnych osób – formularze, bramki, strony logowania itp. W przypadku tego typu strategii kluczowa jest nie obecność contentu (mierzona narzędziami PR-owymi), a jego performowanie (mierzone na bramkach kontaktowcyh zarządzanych przez firmę)” – stwierdza Albert Hupa.

::

Podczas cyklu szkoleń Albert Hupa poprowadzi szkolenie pt.:

„Modele pomiaru contentu”

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia? 

• Poznasz sposobu pomiaru działania contentu z punktu widzenia faktycznych korzyści dla marketera, firmy i sprzedaży
• Dowiesz się jka analizowća i raportować działania content marketinowe w kanałach digitalowych
• Poznasz zasady badania i analityki w kanałach paid, earned i owned
• Nauczysz się tworzyć modele przepływowe i poznasz podstawowe sposoby oceny diałań

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

dr Albert Hupa – prezes IRCenter, badacz sieci społecznych, specjalista od analiz internetowych. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze  wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z wykorzystaniem technologii internetowych i mobilnych). Członek PTBRiO.

::

Dowiedz się więcej o cyklu szkoleń

 

 

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze

var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };