Content w najlepszym wydaniu, czyli brand journalism

1 322

Jak tworzyć wartościowy i angażujący content? Czym jest brand journalism? W jaki sposób atrakcyjnie opowiadać o marce? Z jakich narzędzi skorzystać? Jak planować kampanie, mierzyć zasięgi i optymalizować wydatki budżetowe? Odpowiedzi na te pytania w najnowszym e-booku „Content Standard” na temat brand journalismu, którego wydawcą jest ContentHouse.

Brand journalism nową erą PR?

 

– Brand journalism to tak naprawdę Nowy PR, który kreuje dziennikarski sposób myślenia o komunikacji. W efekcie pozwala zamienić tradycyjne i do bólu klasyczne myślenie o PR – jednostronne i angażujące w nikłym stopniu konsumenta, w działania precyzyjnie wymierzone, angażujące, wciągające w wir narracji, którą kreuje marka – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director, ContentHouse, wydawca e-booka.

W publikacji znaleźć można zestaw narzędzi do brand journalismu, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności działań, komentarze ekspertów branżowych oraz prognozy dotyczące brand journalismu w 2016. Redakcja wybrała inspirujące kampanie z rynku polskiego i zagranicznego, m. in. takich marek jak McDonald’s, Disney, Red Bull czy Allegro.

E-book dostępny jest pod linkiem: http://contenthouse.pl/publikacje/

Standardy dobrego contentu

 

„Content Standard” to cykl e-booków, wyznaczających standardy skutecznych działań content marketingowych, opierających się o najnowsze trendy, opinie marketingowych ekspertów oraz benchmarki najlepszych polskich i zagranicznych kampanii.

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze

var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };