Creative Answer i CreativeHarder zorganizują III Kongres Mieszkaniowy

1 802

Polski Związek Firm Deweloperskich powierzył konsorcjum firm Creative Answer oraz CreativeHarder kompleksową organizację III Kongresu Mieszkaniowego we Wrocławiu. Agencje przeprowadzą zintegrowaną komunikację wydarzenia. Kongres odbędzie się 6 października br. we Wrocławskim Centrum Kongresowym w kompleksie Hali Stulecia.

Polski Związek Firm Deweloperskich (PZFD) w drodze konkursu wyłonił wykonawcę kompleksowej realizacji III Kongresu Mieszkaniowego. PZFD to organizacja branżowa, która dba o kondycję rynku deweloperskiego w Polsce, a organizowany przez nią kongres to kluczowe merytoryczne spotkanie sektora. Prestiż i znaczenie wydarzenia potwierdzają patronaty następujących instytucji: Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa, Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Energii, Wojewody Dolnośląskiego oraz Prezydenta Wrocławia.

Pełen zakres usług

Konsorcjum agencji Creative Answer i CreativeHarder przeprowadzi całościowe działania marketingowe mające na celu kompleksową organizację wydarzenia (BTL, pełna logistyka eventowa, działania PR oraz planowanie i zakup mediów promujących wydarzenie). Jak zapowiada Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer, prace obejmą także promocję i pozycjonowanie ekspertów, kampanie ATL, BTL 360, Digital. – Zdajemy sobie sprawę, że to bardzo ważne dla branży wydarzenie. Przybędą tam przedstawiciele rządu, sektora mieszkaniowego, finansowego i budowlanego, odbędzie się także wiele paneli dyskusyjnych oraz debat. Dlatego też szeroka komunikacja i koordynacja całości działań będzie determinowała sukces – mówi Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer.

– Kongres Mieszkaniowy jest naszym kolejnym ambitnym i wymagającym projektem event marketingowym. Mamy jeden z najbardziej zgranych zespołów realizacyjnych. Możemy liczyć na wsparcie wszystkich naszych pracowników, od Działu Strategii i Kreacji, Działu Graficznego, Działu PR, Project Managerów z działów Digital, Działu Sprzedaży, jak również Działu Badawczego. W grupie jesteśmy w stanie realizować działania o coraz szerszym zakresie marketingowym, co osobiście bardzo mnie cieszy, tak jak każde nowe wymagające wyzwanie. podkreśla Artur Beck, CEO CreativeHarder.

::

Fot. Materiały prasowe

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze