Poczta Polska stawia na rynek e-commerce

2 460

Poczta Polska wdrożyła rozwiązanie dla partnerów prowadzących biznes e-commerce. Główny obszar działań wzbogacono o narzędzia przeznaczone do obsługi marketingu online.

Już 93 proc. Polaków regularnie kupuje w internecie. Do tej grupy zaliczają się zarówno mieszkańcy większych, jak i mniejszych miejscowości, poszukujący atrakcyjnych produktów w różnych kategoriach. Duża liczba potencjalnych klientów sprawia, że firmy oferujące rozwiązania logistyczne coraz aktywniej konkurują ze sobą, wdrażając nowe rozwiązania i wyróżniając się narzędziami promocyjnymi. 

Poczta Polska we współpracy z agencją digital marketingu They.pl zaproponuje  usługi i rozwiązania z zakresu marketingu swoim online klientom. Marketing online to przede wszystkim promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących, jak i potencjalnych nowych klientów. Promocja jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych, i obejmuje między innymi działania SEM i SEO, analitykę internetową, prowadzenie fanpage’a firmy na Facebooku, e-mail marketing. 

 

– Partnerzy Poczty Polskiej myślą o swoim biznesie wielowymiarowo. Wiedzą, że dziś bez promocji nie zaistnieją w świadomości klienta. Wiedzą też, że Poczta jest otwarta na zmiany rynku e-commerce i proponuje rozwiązania, które ten rynek wspierają. Rozmawiając z partnerami biznesowymi o marketingu online, widzimy, że chcą korzystać z tego narzędzia – albo sięgają po nie we własnym zakresie i potrzebują profesjonalnego wsparcia, albo wspierali ich partnerzy, którzy nie spełnili oczekiwań. Reagują pozytywnie, wiedząc, jak dotychczasowa współpraca rozwinęła ich biznes. My znamy ich potrzeby. Wiemy, co może im zaoferować marketing online – zwiększoną widoczność w internacie, silniejszy wizerunek marki w sieci. Umawiamy się na w pełni mierzalne efekty. Obieramy wspólnie cel, planujemy działania i realizujemy kampanię – mówi Paulina Reguła, specjalista ds. rozwoju produktu w dziale e-commerce.

– Usługi Poczty Polskiej z zakresu marketingu online to odpowiedź na oczekiwania sklepów internetowych oraz nieustający rozwój rynku internetowego, zarówno od strony podażowej, jak i popytowej. Wiemy, że konkurencja nie śpi, a rynek rozwija się w bardzo szybkim tempie, ponieważ bariera wejścia jest niska. Zależy nam, aby z Pocztą każdy partner czuł się pewnie w swoim segmencie rynku, by miał stabilne relacje ze swoimi klientami i sprzedawał omnichannelowo. Jeśli oczekuje wsparcia w postaci kampanii internetowych, powinien wiedzieć, że z nami dotrze do swojej grupy docelowej, bo Poczta, to już nie tylko listy i paczki czy wygodne punkty odbioru, to także dostawca rozwiązań pozwalających na skuteczne dotarcie do klientów poprzez działania w internecie oraz tradycyjny marketing bezpośredni. Wartością nowej usługi, poza zadowolonym z kompleksowej oferty partnerem biznesowym (małe i średnie przedsiębiorstwa), jest fakt, że każdy klient finalizując zakup może stać się klientem Poczty i wpłynąć na wzrost liczby dostarczanych przez przesyłek – zaznaczył Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. 

::

Foto: Pixabay

 

 

 

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze