Prowadzenie sklepu internetowego w pigułce. Premiera książki „Konwersja w e-commerce”

2 155

Do sprzedaży trafiła najnowsza pozycja książkowa dotycząca prowadzenia i rozwijania e-biznesu. “Konwersja w e-commerce” to pigułka praktycznej wiedzy z zakresu sprzedaży internetowej, autorstwa praktyków związanych z branżą e-commerce od ponad 10 lat. Książkę wydano we współpracy z portalem eKomercyjnie.pl, skierowanym do osób, które prowadzą sklep internetowy lub planują jego założenie.

O optymalizacji e-commerce

 

Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż. W książce zostały opisane także zagadnienia związane z analizą ruchu oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem witryn typu e-commerce.

Dzięki książce czytelnik dowie się m.in.:

  • Jak zwiększyć konwersję – jak ją mierzyć w kontekście prowadzenia własnego biznesu online, jakie czynniki on-site i zewnętrzne off-site mają wpływ na współczynnik konwersji, jakie działania podejmować w celu zwiększenia sprzedaży.

  • Jak ulepszyć e-sklep – jakie funkcje i moduły mogą zwiększyć konwersje w Twoim sklepie, jak dzięki umiejętnemu doborowi narzędzi poprawić wizerunek i sprzedaż w sklepie.

  • Jak analizować e-biznes – jak wykorzystywać popularne narzędzia analityki webowej do analizy skuteczności sprzedaży oraz działań marketingowych. Poznasz najważniejsze raporty analityczne niezbędne w analizie własnego biznesu

– Od kilku lat mamy do czynienia z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce w Polsce. Szybki wzrost sprawia, iż na rynku zaostrza się konkurencja, a sklepy internetowe inwestują w reklamę i rozwój coraz większe środki. Stara prawda głosi, iż 50 proc. pieniędzy wydawanych na reklamę wyrzucanych jest w błoto. Nasza książka ma na celu przedstawić najważniejsze kwestie związane z optymalizacją e-commerce oraz reklamą sklepu internetowego, dzięki czemu zarządzający będą mogli zminimalizować ryzyko i zbudować przewagę nad konkurencją.Rozpoczynając pracę nad książką chcieliśmy wypełnić lukę na rynku. W ofercie wielu wydawnictw pojawiały się książki ‚jak rozpocząć sprzedaż’, brakowało jednak pozycji, która omawiała bardziej złożone kwestie związane z optymalizacją e-commerce – wyjaśnia jeden z autorów książki Łukasz Plutecki, dyrektor zarządzający rozwojem systemu firmy Atomstore. 

O autorach

 

Sebastian Suma

Współwłaściciel firmy NetArch zajmującą się w projektowaniem systemów e-commerce, portali internetowych oraz marketingiem w wyszukiwarkach. Dyrektor Zarządzający marką SEMPAI, specjalizującą się w działaniach SEO/SEM. Wykładowca marketingu internetowego na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej. Fan nowych technologii i analityki webowej. Sempai –  agencja SEM działająca w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych oraz analityki webowej. Jako certyfikowany Partner Google specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych w zakresie marketingu konwersji.

Łukasz Plutecki

Współwłaściciel firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 zarządza rozwojem systemu AtomStore. Autor wielu artykułów między innymi w serwisie eKomercyjnie.pl, współautor książek “E-Commerce Manager” oraz “Sklep internetowy od A do Z”. Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net. Atomstore –  platforma e-commerce klasy premium, która pozwala budować dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Firma oferuje kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt.

Redakcja: Krzysztof Bartnik

Redaktor naczelny eKomercyjnie.pl, prezes zarządu eKomercyjnie Sp. z o.o., który z polską branżą e-commerce jest aktywnie związany od ponad 10 lat. Na początku pracownik jednego z największych w 2006 roku sklepów internetowych (Vivid. pl), zaś w latach 2007-2010 project manager w portalu o2.pl (obecnie Grupa Wirtualna Polska), gdzie odpowiadał za szybki rozwój porównywarki cen Radar. pl oraz platformy sklepowej otwarte24.pl. Były właściciel kilku sklepów internetowych (4play.pl, GameClub.pl), który w praktyce sprawdził jak wygląda ich prowadzenie. Obecnie autor wielu poradników dla e-przedsiębiorców i konsultant doradzający sprzedawcom, jak najlepiej rozpocząć przygodę z e-handlem, jak optymalizować działanie sklepu internetowego oraz jak dynamicznie zwiększać przychody i zyski w firmach e-commerce.

 

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze

var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };