Social media w #BRIEFmorning – podsumowanie 2015

1 949

Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie? Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie? Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Anną Dziewit Meller, Ewą Grzelakowską-Kostoglu, Pawłem Szefernakerem, Janem Zającem i Mateuszem Paszkiewiczem.

 

Paweł Szefernaker, Sekretarz Stanu w Kancelarii Premiera oraz Poseł na Sejm RP.

Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie?
Co Premier Beata Szydło wie o memach?
Czym jest krytyka w sieci i jak sobie z nią radzić?

 

Jan Zając​ CEO firmy Sotrender​.

Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie i jakie branże radzą sobie na Instagramie najlepiej.

 

 

Anna Dziewit Meller​, WeBook.

Prowadząca kanał wideo WeBook, opowiada o tym jak tworzyć treści wideo w internecie dla dorosłych a także mówi o planach uruchomienia nowego portalu dla miłośników książek.

 

Ewa Grzelakowska-Kostoglu prowadząca kanał Red Lipstick Monster.

Jak się wydaje książkę na punkcie której ludzie szaleją?
Jak być Youtuberem na Facebooku, Snapchacie, Instagramie…?

 

Mateusz Paszkiewicz​, TVN24.

Dla kogo jest Snapchat?
Dlaczego zasięg na Snapchacie nie jest najważniejszy?
Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji?

 

 

 

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze

var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };