...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Sukces Synertime w obszarze social media

8 nowych klientów od początku 2017 roku – to bilans pokazujący dynamikę rozwoju działu digital warszawskiej agencji Synertime. Do grona kanałów facebookowych dołączyły profile fanpage takie jak: Fundacja Lotto, Kocham sery, Modus Sun, Powermat – Żyj na 100%, RUCH, Serenada, SpyroSoft i Warsztat Zdrowia.

Jakie znaczenie dla budowania marki ma angażowanie fanów w social mediach?

Angażowanie fanów w interakcję na Facebooku jest naprawdę ważne dla wzmocnienia relacji marki z nimi. To jak zmniejszanie dystansu z sąsiadem z naprzeciwka. Jeśli ten sąsiad tylko „przechodzi obok” to pewnie nie za bardzo nas kojarzy… ale jeśli raz czy dwa go zagadniemy, powiemy „dzień dobry”, spytamy jak minął dzień itd. – to ta relacja stanie się bliższa, ważniejsza dla każdej ze stron. Podobnie to działa na Facebooku. Fan, z którym prowadzimy dialog jest zaangażowany i niejako wprowadza  markę do swojego życia codziennego, a przez to lepiej się z nią identyfikuje – odpowiada Barbara Labuddy-Krysztofczyk, prezes agencji PR Synertime. – Dlatego tak ważne jest, by profile fanpage nie były traktowane jak tablica ogłoszeniowa – ale jak spotkania z dobrymi znajomymi, którym chcemy opowiedzieć historię naszej marki. Taka umiejętność snucia opowieści w odcinkach to jedna z silnych przewag konkurencyjnych agencji PR na Facebooku, które jak mało kto rozumieją, że długofalowe budowanie relacji z fanami to znacznie więcej niż hasło „kup teraz”.  

Wśród wszystkich nowych klientów Synertime dokładnie połowa to profile, które agencja przejęła jako kanały funkcjonujące już kilka lat. Zarówno Fundacja Lotto, Serenada, Kocham Sery czy RUCH są markami, które wcześniej budowały społeczność samodzielnie lub pod opieką innej agencji. Tymczasem pozostałe profile – Modus Sun, Powermat – Żyj na 100%, SpyroSoft i Warsztat Zdrowia – są fanpage’ami nowopowstałymi. W każdym przypadku zespół socialmediowy Synertime zapewnia im profesjonalną moderację, harmonogramy postów, zarządzanie reklamami oraz opiekę graficzną i copywriterską.

Wszystkie 8 profili są prowadzone przez Synertime na zasadzie stałej miesięcznej obsługi, a nie projektowo. Zespół social mediowy agencji liczy obecnie 5 osób, na jego czele stoi Andrzej Salski – manager z 7-letnim doświadczeniem zawodowym w branży interaktywnej, który raportuje bezpośrednio do prezes agencji Barbary Labuddy-Krysztofczyk.

Zespól digitalowy agencji Synertime jest teraz szczególnie aktywny, w planach ma już powiększanie teamu o kolejnych specjalistów. Świadomi właściciele firm rozumieją, że w dobie wszechobecnej digitalizacji aktywność w mediach społecznościowych ma ogromne znaczenie dla rozwoju marki – mówi prezes Synertime. To także w tej chwili najszybsza i bezpośrednia droga dotarcia do klienta. Ogromnie się cieszę, że kolejne fantastyczne marki powierzyły nam tak ważne zadanie. Jesteśmy pełni pomysłów, zespół Andrzeja Salskiego cechuje profesjonalizm i odwaga w sięganiu po nowatorskie rozwiązania – mówi Labudda-Krysztofczyk.

Nowi klienci Synertime:

Fundacja LOTTO jest fundacją korporacyjną Totalizatora Sportowego. Została powołana
w 2009 r., aby wypełniać misję społeczną spółki.

Kocham Sery – to profil marki Skarby Serowara, producenta serów długo dojrzewających Bursztyn, Rubin i Szafir oraz promujący kulturę jedzenia ekskluzywnych serów.

Modus Sun jest marką, która działa na rynku odnawialnych źródeł energii. Zajmuje się kompleksową budową innowacyjnych instalacji słonecznych produkujących energię elektryczną.

Powermat – Żyj na 100% jest firmą IT, której sztandarowym produktem jest Powermat, czyli system nowoczesnego ładowania indukcyjnego z inteligentną platformą mobilną.

RUCH – założony w 1918 roku, obecnie dystrybutor prasy, firma logistyczna, właściciel sieci detalicznej i mini centrum usług.

Serenada – marka serów, wywodząca się ze Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, która swoje produkty eksportuje na prawie wszystkie kontynenty świata. Sztandarowym produktem Serenady są sery żółte w różnych odsłonach.

SpyroSoft to software house, założony przez ekspertów z dziedziny outsourcingu IT. Świadczy kompleksową pomoc w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań IT dla biznesu.

Warsztat Zdrowia reprezentuje gabinety rehabilitacyjne, w których pacjentom pomaga się metodą ARPwave – ekstremalnie szybką i skuteczną, nowoczesną metodą rehabilitacyjną
i treningową.

::

Informacja prasowa/opracowanie: Anita Florek

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF