...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wyczekiwani „Innowatorzy” Isaacsona już w polskich księgarniach

Po bestsellerowej biografii Steve’a Jobsa Walter Isaacson prezentuje swoich "Innowatorów". Książa Isaacsona jest nie tylko historią cyfrowej rewolucji, ale jedyną w swoim rodzaju lekcją, jak w rzeczywistości dochodzi do innowacji.

Już w przyszłym tygodniu zapraszamy do udziału w naszym konkursie na fan page’u Business in Brief na Facebooku, w którym rozdamy kilka egzemplarzy książki „Innowatorzy”!

 

Isaacson, który do tej pory koncentrował się na wybitnych jednostkach, tym razem skupia się na genialnych kolektywach – grupach wizjonerów, którzy w wyniku wymiany myśli i kreatywnej współpracy, byli w stanie zmienić świat. Teza „Innowatorów” brzmi: innowacja, która trwale odmienia oblicze rzeczywistości, to zazwyczaj efekt współdziałania wizjonerów i geniuszy, a bardzo rzadko – by nie rzecz: praktycznie nigdy – owoc ich samodzielnej pracy i starań.

Pełną rozmachu opowieść Isaacson rozpoczyna od Ady Lovelace, córki George’a Byrona, która była pionierką programowania już w połowie XIX wieku. Następnie przechodzi do równie fascynujących postaci, którym zawdzięczamy życie w erze cyfrowej, takich jak Vannevar Bush, Alan Turing, John von Neuman, J.R.C. Licklider, Doug Engelbart, Robert Noyce, Bill Gates, Steve Wozniak, Steve Jobs, Tim Berners-Lee oraz Larry Page.

„Innowatorzy” to książka o życiu tych indywidualistów i o ich inspiracjach, a także o duchu pracy w zespole, który czyni genialnych wynalazców jeszcze bardziej kreatywnymi. Nie jest to jednak w żadnym razie przytłaczająca monografia – to pasjonująca narracja, która trzyma w napięciu i zaskakuje niczym dobry film. Walter Isaacson swoim niepodrabialnym pisarskim stylem zachwyca czytelnika i poszerza jego horyzonty, splatając w imponującą całość setki niezwykłych faktów, wydarzeń i postaci. Tę książkę po prostu trzeba przeczytać.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF