...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy na Business Mixer: Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia klientów?

9 lutego o godzinie 17.00 w Business Link Poland na stadionie PGE Narodowy odbędzie się Business Mixer: Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia klientów? Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą Michał Bowsza, dyrektor marki Ausi w Volkswagen Group Polska oraz Borys Stokalski, partner w RETHINK, współzałożyciel grupy Infovide-Matrix, ekspert ośrodka ThinkTank.

Podczas Business Mixera zaplanowanego na 9 lutego br. nastąpi również rozstrzygnięcie konkursu Audi Digital Innovation – spośród pięciu prezentujących się start up’ów jury wybierze zwycięski projekt. Przypominamy, że głównym obszarem programu organizowanego przez Audi jest Digital Customer Experience, natomiast celem projektu jest wyszukiwanie i wspieranie innowacyjnych rozwiązań z obszaru digital, które mogą poprawić doświadczenia konsumenta na wszystkich punktach styku z marką. Program realizowany jest we współpracy z Business Link Poland.

– Digital Customer Experience to suma doświadczeń jakie konsument ma z marką we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku, z wykorzystaniem techniki oraz Internetu, przez cały okres trwania jego relacji z marką. Rozwój techniki wpływa na zmiany w oczekiwaniach konsumentów i właśnie technika  może dać na nie najlepszą odpowiedź. Audi wychodząc na przeciw nowym wyzwaniom tworzy program dla nowoczesnych rozwiązań z obszaru digital, które mają na celu poprawę relacji marki z konsumentami – mówi o programie Wojciech Usak, dyrektor marketingu Audi.

Do programu Audi Digital Innovation – Digital Customer Experience zostały zaproszone projekty, które usprawniają komunikację z konsumentami, badają i wskazują czego konsumenci oczekują i szukają oraz przede wszystkim te rozwiązania, które poprawiają doświadczenie konsumenta we wszystkich punktach styku z marką. Program skierowany był do przedstawicieli polskich, innowacyjnych firm oraz ludzi, którzy dysponują innowacyjnymi pomysłami lub rozwiązaniami i szukają możliwości wdrożenia ich w życie.

REJESTRACJA NA WYDARZENIE: HTTP://492218-5.EVENEA.PL/. Liczba miejsc ograniczona!

 

::

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF