Black Jet we flocie PLL Lot

1 245

Odrzutowiec Embraer 175 z podobizną Mike’a Tysona na „ogonie” i logo napoju energetycznego Black na kadłubie obsługuje pasażerów Polskich Linii Lotniczych Lot podróżujących na trasach europejskich.

Jest to element kampanii marketingowej „Black Jet – The Sky’s The Limit!” zapowiadającej ekspansję zagraniczną napoju energetycznego Black Energy (Grupa FoodCare).

W ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych wyświetlane są spoty z udziałem Mike’a Tysona, który wcielił się w rolę pilota. Odświeżone zostały także puszki napoju, na których widnieje obecnie logo Black Jet. Realizowana jest również kampania OOH i wsparcie online w postaci promocji nowych spotów oraz filmów viralowych i making-of z wizyty Mike’a Tysona w Polsce.

– Black Energy Drink jest marką globalną, która stale rozszerza dystrybucję i buduje silną pozycję na kolejnych rynkach zagranicznych.. Imponujący branding Black Jeta to symboliczna zapowiedź intensywnej ekspansji zagranicznej naszej marki m.in. na amerykańskim rynku – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };