...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Blisko 9,7 mln widzów obejrzało mecz Polska – Niemcy

Niemal 9,7 mln widzów oglądało najbardziej emocjonujące momenty drugiej połowy meczu w tym bramkę Sebastiana Mili dla Polski w eliminacyjnym meczu Euro 2016 z Mistrzami Świata - reprezentacją Niemiec. Średnia oglądalność sobotniego pojedynku na antenach Polsatu i Polsatu Sport wyniosła 7 mln 386 tys. widzów.

Całkowity zasięg meczu to 13 mln Polaków, którzy choć przez minutę oglądali transmisję meczu Polska – Niemcy.

Na antenie Telewizji Polsat mecz śledziło średnio 6 mln 388 tys. widzów, a niemal milion widzów oglądało transmisję w Polsacie Sport. Łącznie na obu antenach mecz oglądał, co drugi widz – 48,09 proc. SHR w grupie 4+ i 51,27 proc. SHR w grupie 16-49! Telewizja Polsat w trakcie jego nadawania była liderem w obu grupach audytoryjnych osiągając 41,59 proc. SHR wśród wszystkich badanych i 44,59 proc. SHR w grupie komercyjnej. Polsat Sport miał 6,5 proc. SHR udziału w grupie 4+ i 6,68 proc. SHR w grupie komercyjnej. Najbardziej emocjonujące minuty meczu i drugą bramkę dla Polski na obu antenach oglądało niemal 9,7 mln kibiców, a udziały w grupie 4+ sięgnęły 67,5 proc., co oznacza, że mecz oglądało wówczas 2/3 telewizyjnej widowni.

Szczęśliwy dla Polaków mecz ze Stadionu Narodowego komentowali Mateusz Borek i Tomasz Hajto, a w studio: Bożydar Iwanow, Roman Kołtoń, Dariusz Dziekanowski i Wojciech Kowalczyk.

Kolejne spotkanie eliminacyjne reprezentacja Polski rozegra już w najbliższy wtorek. Rywalem biało- czerwonych na Stadionie Narodowym w Warszawie będą Szkoci. Transmisja w Polsacie Sport od godziny 18.00, Polsat rozpocznie relację z meczu godzinie 20.20.

::

Photo: © flucasZobacz portfolio

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF