...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

#BMWstories

Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW. Za kampanią stoi agencja OS3

Działania OS3 obejmują zaplanowanie strategii konkursu oraz realizację poprzez specjalnie stworzoną aplikację na Facebooku, w której nagrodą główną jest nakręcenie najciekawszej zgłoszonej historii. Ponadto agencja zajęła się adaptacją spotu reklamowego, realizacją kampanii display i wideo online. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Initiative Media.

Elementem scalającym kampanię jest platforma www.bmw.pl/bmwstories oparta na treściach pochodzących z mediów społecznościowych. Materiały oznaczone hashtagiem #BMWstories są zbierane i selekcjonowane, a następnie publikowane na stronie. Akcja trafia do wszystkich państw dzięki wykorzystaniu mechanizmu geolokalizacji. Umożliwia on użytkownikom wyświetlanie treści w ich rodzimym języku.

::

OS3 z serwisem dla PO

::

To pierwsza tego typu kampania BMW bezpośrednio angażująca fanów marki. Esencją komunikacji jest ukazanie roli BMW w życiu użytkowników, przedstawienie historii wybranych z miliona oznaczonych, przeżyć z nimi związanymi oraz dołączenia do międzynarodowej społeczności marki.

::

Czy są wśród naszych Czytelników fani i posiadacze BMW? Podzielicie się swoimi historiami?

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF