Brief jest jak kastracja, czyli ciąg dalszy Wideo w sieci

2 568

Nie każdy się z tym zgodzi, ale to jest rok wideo. Udowodniła to debata na temat komunikacji marka – youtuberzy, której fragment tu przedstawiamy. Pokażemy ten trend także w trakcie drugiej edycji konferencji „Wideo w sieci”.

W debacie, której fragment prezentujemy udział wzięli: Agata Lipiec (PZU), Katarzyna Szpor (Klik Marketing), Tomasz Sulewski (Orange), Kuba Jankowski (Onet), Karol Paciorek (KWTW) i Basia Sołtysińska (LifeTube). Rozmawialiśmy o tym jak marki powinny rozmawiać z youtuberami.

W tym akurat fragmencie, dyskutujemy o tym, czy marki powinny briefować twórców internetowych? Zdania są podzielone.

Debata ta, którą Brief zorganizował w partnerstwie z agencją Mobizzy, jest preludium do drugiej części konferencji „Wideo w sieci”. Tak było w trakcie pierwszej edycji.

Druga odsłona „Wideo w sieci” odbędzie się 7 maja 2015 roku. Więcej szczegółów i zapisy TUTAJ.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };