BriefIndex grudzień 2015: niepokój w branży komunikacji marketingowej [infografika]

2 064

BriefIndex to wskaźnik, którego wartość opisuje kondycję branży komunikacji marketingowej w Polsce. Jest to wypadkowa oceny obecnej sytuacji panującej na rynku oraz próby przewidzenia tego, jak sytuacja będzie wyglądała za kilka najbliższych miesięcy. Wraz z kumulacją danych uzyskiwanych z kolejnych fal badania zarysowują się trendy, które przewidują tendencje w skali makroekonomicznej. Tym samym BriefIndex pokazuje rzeczywisty stan całej gospodarki. Zapraszamy do zapoznania się z infografiką przedstawiającą najnowszą edycję badania.

BriefIndex grudzien 2015

 

 

::

Przeczytaj wywiad z Kubą Antoszewskim, PR managerem w Millward Brown o Brief Index

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };