Co ciekawego w wakacyjnym numerze magazynu „Brief”?

6 428

Tradycyjnie już wakacyjne wydanie magazynu „Brief” w całości poświęcone jest silnym markom. O sile marki, potrzebie spójnej filozofii przyświecającej działaniom oraz przekładaniu pasji na powodzenie w biznesie opowie Richard Branson, twórca Virgin Group. Zachęcamy do lektury!

Temat numeru: Silne marki

Wywiad z Richardem Bransonem, twórcą Virgin Group, który przeprowadził Grzegorz Kiszluk.

:: ::

W Briefingu m.in.:

Mocna marka w dobie cyfrowego konsumenta. „Marketing 4 Business” – Agnieszka Węglarz

Światowy Szczyt Kobiet. Ktoś kiedyś powiedział, że „Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę”…

mBank: czarny pas w bankowości… kolorowe pasy w logo. mBank dojrzewa i otwiera się na nowe grupy konsumentów…

:: ::

W Business Today m.in.:

Wszyscy jesteśmy batmanami. Prezentujemy „kreatywne sylwetki marek” przygotowane przez przedstawicieli agencji brandingowych i reklamowych.

Brazylijski hit sezonu. Łatwo je zauważyć. Noszą je zarówno plażowicze, jak i pracownicy niezobowiązani do przestrzegania ścisłego dress code’u. Gumowe klapki-japonki marki Havaianas zawojowały świat.

Nowoczesna bankowość. O nowych technologiach wykorzystywanych w zakresie bankowości, zmianach wizerunkowych PKO Banku Polskiego, a także współpracy banku z warszawską społecznością opowiada Tomasz Marszałł

 :: ::

W Business Services m.in.:

Nie sprawdziły się czarne scenariusze. O celach nowego właściciela marki Frugo i o tym, co właściwie oznacza reaktywacja marki po latach, mówi Paulina Włodarska-Grodzińska.

Czy śni Ci się Biedronka? Wiele marek marzy o dystrybucji w sieciach dyskontowych, np. w Biedronce, bo to oznacza gigantyczną sprzedaż, rozwój biznesu i brak trosk. Przynajmniej na początku…

Y, czyli pokolenie ekspertów marketingowych. O tym, dlaczego Nike nie zdecydował się sponsorować Rihanny i czym różnią się przedstawiciele pokolenia Y w Polsce, Rosji czy Indiach, opowiada Mattias Behrer.

:: ::

W Brief Style:

Budowanie marki a’la Radio Maryja. „Następny poziom” Paweł Tkaczyk

Silna marka Pana Marka. „Gwoździem w mózg” Leszek Stafiej

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };