...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Co słychać na nk.pl?

Na pytania dotyczące największego polskiego portalu społecznościowego odpowiedział specjalnie dla Brief.pl Marcin Chruszczyński, dyrektor operacyjny w Naszej Klasie.

Co się działo przez ostatnie pół roku z nk.pl? Muszę przyznać, że było w tym okresie dosyć cicho o największym polskim portalu społecznościowym.

W ostatnim czasie skupiliśmy się na wdrażaniu kilku ważnych z punktu widzenia naszej strategii projektów. Po pierwsze dotyczyły one nowej wizji związanej z pozycjonowaniem NK przede wszystkim jako portalu, który umożliwia nie tylko komunikowanie, ale też rozrywkę. W związku z tym sukcesywnie rozwijaliśmy (i wciąż to robimy) naszą platformę gier i aplikacji, jak też projekt Kino NK (rozpoczęliśmy współpracę z Kinoplex). Z drugiej strony dostrzegamy nowe trendy związane z reklamą, dlatego rozwijamy jej zautomatyzowane modele, m.in. RTB. Oczywiście było także wiele mniejszych zmian, związanych głównie z user experience.

Mocną stroną nk.pl były gry – czy coś się zmieniło w tej kwestii?

Zgodnie z tym, o czym wspomniałem w odpowiedzi na poprzednie pytanie – nie. Gry i aplikacje wciąż są jedną z najważniejszych gałęzi (nie tylko biznesowych) naszego portalu. Z tego typu produktów korzystają miliony naszych użytkowników, dlatego stale staramy się rozwijać naszą platformę. Współpracujemy z czołowymi polskimi i wiodącymi zagranicznymi deweloperami, praktycznie w każdym miesiącu wprowadzając nowe tytuły. Jak się okazuje, cieszą się one zainteresowaniem naszych użytkowników.

Jak ciągle rosnąca popularność Facebooka wpływa na nk.pl?

Popularność FB przede wszystkim nas mobilizuje. Ale każda działalność konkurencyjna działa właśnie w ten sposób. Z drugiej strony – wciąż widzimy także swoje przewagi, dlatego aktualnie pozycjonujemy się przede wszystkim jako portal umożliwiający ciekawą, społecznościową rozrywkę. Dziś na NK użytkownicy nie tylko wymieniają się wiadomościami czy korzystają z grup czy forów. Mają także dostęp do filmowych nowości i dziesiątek gier.

Jakie marki w przeciągu ostatnich 6 miesięcy zdecydowały się na działania na nk.pl?

Marki, które z nami współpracują, należą do zróżnicowanych branż i sektorów. Z naszych usług, nie tylko w ostatnim czasie, korzystały zarówno marki FMCG, jak też telekomy czy branża samochodowa.

Nk.pl w 2014 roku będzie…

Polskim portalem społecznościowym, umożliwiającym swoim użytkownikom także wiele różnych form rozrywki.

 

::

Czy uważacie, że obrana przez nk.pl strategia pozwoli utrzymać się się portalowi na rynku?

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF