...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

CommuniCanDo powiększa zespół

Do zespołu agencji CommuniCanDo dołączyły trzy osoby: Elżbieta Górecka, która objęła stanowisko account managera, account executive Luiza Rosłon oraz PR assistant Joanna Niewierowska.

Elżbieta Górecka CommuniCanDo

Górecka z branżą PR związana jest od 5 lat, specjalizuje się w projektach dla branż FMCG oraz healthcare. Ostatnio związana z 24/7 Communication i MSLGROUP, w których jako account manager doradzała w tworzeniu strategii działań, wprowadzaniu nowych produktów na rynek, planowaniu i realizacji kampanii dla klientów. Górecka pracowała dla takich marek jak: Carlsberg, Ferrero, LOTTE Wedel, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Procter & Gamble, USP Zdrowie, Wizz Air.

W CommuniCanDo będzie odpowiedzialna za obsługę strategicznych klientów agencji, koordynację pracy zespołu accountów oraz pozyskiwanie i rozwój nowych biznesów.

::

Luiza Rosłoń CommuniCanDo

Rosłon zanim podjęła pracę w agencji CommuniCanDo, pracowała w magazynie ekonomicznym Home&Market pełniąc obowiązki redaktora i dziennikarza prasowego. Doświadczenie zdobywała w agencji Triple PR, gdzie była odpowiedzialna za wsparcie działań PR dla sklepu internetowego ilookandcook.pl, portalu C-Date.pl. Prowadziła także fanpage marek Espiro i Baby Design. Odbyła też staż w dziale badań jakościowych Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych.

W CommuniCanDo będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klubu Travelist.pl, pierwszego polskiego klubu travelowego.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała kulturoznawstwo oraz psychologię ze specjalizacją psychologia ekonomiczna.

::

Joanna Niewierowska CommuniCanDo

Niewierowska zaczynała w CommuniCanDo od stażu, po którym objęła stanowisko PR asystenta. Wcześniej pracowała w biurze organizacyjnym partii politycznej oraz była asystentką społeczną posła na Sejm RP.

Absolwentka politologii ze specjalizacją marketing polityczny na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

W CommuniCanDo będzie odpowiadać za część działań media relations oraz wspierać zespół w bieżących działaniach dla klientów agencji.

::

Wszystkim Paniom życzymy sukcesów w nowym miejscu!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF