...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

CSR Europa+Azja Młodzież w strategiach

11 października w Warszawie odbędzie się konferencja „EUROPA + AZJA Młodzież w strategiach CSR”, podczas której zaprezentowane zostaną europejskie i azjatyckie rozwiązania w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu.

Konferencja ma na celu podkreślenie znaczenia współpracy trójsektorowej pomiędzy administracją publiczną, biznesem oraz organizacjami pozarządowymi. Sprzyjająca atmosfera wydarzenia wpłynie na lepszą komunikację pomiędzy tymi sektorami oraz ułatwi dialog w sprawach dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu. Prelegenci z Indii, Filipin, Tajlandii, Wielkiej Brytanii oraz Polski przybliżą rozwiązania zawarte w strategiach CSR firm ponadnarodowych, takich jak Bosch czy Hyundai. Organizacje non-profit otrzymają wiele cennych informacji na temat możliwości korzystania z zasobów biznesu. Wszyscy uczestnicy będą mieli niezwykłą okazję pozyskać wiedzę ekspercką w dziedzinie CSR.

Dlaczego Europa i Azja?

Organizatorem konferencji jest Fundacja Autokreacja, która wspiera oraz promuje działania na rzecz rozwoju gospodarczego i kulturowego. Współpraca z partnerami z Europy i Azji, utwierdziła Autokreację w przekonaniu,  że dzielenie się doświadczeniami jest najlepszą ścieżką rozwoju. Stąd też pomysł na zorganizowanie konferencji, która umożliwi poznanie europejskich i azjatyckich praktyk CSR oraz wskaże możliwości wykorzystania potencjału młodych, przedsiębiorczych ludzi.

Dlaczego młodzież?

Młodzi ludzie są często bardzo przedsiębiorczy i kreatywni, jednak nie posiadają wystarczającej wiedzy lub możliwości do realizacji swoich pomysłów, tudzież borykają się z problemami w znalezieniu wymarzonej pracy czy założeniu start-upu. Z tego powodu grupą docelową konferencji są przedstawiciele przedsiębiorstw, które w swoich strategiach uwzględniają młodych ludzi oraz organizacje non-profit, które mają bezpośredni kontakt z młodzieżą i ich potrzebami.

Zalety konferencji

  • Pozyskanie wiedzy eksperckiej w dziedzinie CSR
  • Promowanie i podejmowanie innowacyjnych działań w zakresie odpowiedzialności społecznej
  • Otworzenia się na potrzeby i problemy lokalnej społeczności
  • Wspomaganie rozwoju lokalnych społeczności

Więcej informacji na stronie www.csr-youth.eu/konferencja/
Kontakt: konferencja@csr-youth.eu
#CSR_Youth

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF