CYKL #OPINIEJURORAEFFIE: WSPÓLNY PROJEKT BIURA REKLAMY TVN MEDIA I STOWARZYSZENIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ SAR

85

W ramach tegorocznych aktywności związanych z konkursem Effie Awards, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, uruchomiło cykl #opiniejuroraeffie. Celem cyklu jest podzielenie się z przedstawicielami rynku mediowego w Polsce opiniami członków jury Effie Awards na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej.

Projekt #opiniejuroraeffie zakłada 10 publikacji, cyklicznie udostępnianych na platformie wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, w sekcji wiedza.

W projekt zaangażowali się jurorzy konkursu Effie Awards, którzy podzielili się swoimi opiniami na temat takich zagadnień, jak m.in.: trendy nowoczesnej komunikacji, top wyzwania komunikacyjne współczesnego marketera, czy czynniki sukcesu kampanii marketingowej. Każde z zagadnień poruszanych w cyklu #opiniejuroraeffie zostanie skomentowane przez przewodniczących grup jurorskich konkursu Effie Awards.

Projekt #opiniejuroraeffie można na bieżąco śledzić na profilach Facebook @tvnmedia.pl oraz @effiepoland, gdzie będą pojawiać się informacje o kolejnych publikacjach udostępnionych na tv.tvnmedia.pl.

Cykl #opiniejuroraeffie otwiera publikacja podsumowująca prace nagrodzone w ubiegłorocznym konkursie Effie Awards. Analizę przygotowano na podstawie danych SAR Effie Awards w oparciu o badanie przeprowadzone z Kantar Millward Brown. Link do pierwszej publikacji cyklu: http://tv.tvnmedia.pl/top-5-wnioskow-z-kampanii-nagrodzonych-effie-awards16-opiniejuroraeffie-cz-1/

„Konstruując oferty i produkty staramy się podkreślać skuteczność oferowanych przez nas rozwiązań komunikacyjnych, stąd nasze wieloletnie partnerstwo przy konkursie i gali Effie Awards. W tym roku próbujemy pogłębić tę relację i poprzez platformę tv.tvnmedia.pl udostępniamy marketerom ekspercką wiedzę i komentarze jurorów Effie. Wspólnie z SAR uruchomiliśmy projekt #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards dzielą się opiniami na tematy istotne w punktu widzenia współczesnego marketera. To zupełnie nowa inicjatywa, dająca rynkowi mediowemu dostęp do unikalnej wiedzyekspertów analizujących najbardziej efektywne kampanie reklamowe w Polsce” – powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

Skład jury Effie Awards można zobaczyć na stronie konkursu www.effie.pl.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };