...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Czego pragną kobiety od…

... swojego telefonu? Okazuje się, że głównym kryterium, decydującym o zakupie telefonu jest jego cena.

Takiej odpowiedzi udzieliło w badaniu Nielsena aż 72 proc. badanych kobiet. To samo kryterium jest również na pierwszym miejscu wśród mężczyzn, ale już tylko z 67 proc. wskazań. Panie też zdecydowanie mniej interesują się tym, jaki system operacyjny będzie miał ich nowy telefon (41 proc. vs. 48 proc. u mężczyzn) i procesor (31 proc. vs. 41 proc. u mężczyzn).

Za to większą uwagę niż mężczyźni zwracają uwagę na takie rzeczy jak warunki umowy, aparat i wygląd telefonu. Dokładne statystyki przedstawia poniższy wykres:

Infographic: Price Remains a Key Factor When Deciding on a New Phone | Statista
You will find more statistics at Statista

::

Ciekawie też przedstawiają się różnice w wykorzystywaniu mediów społecznościowych w zależności od płci. Możliwość utrzymania kontaktów z rodziną i przyjaciółmi wskazało jako powód używania social media 65 proc. kobiet – o 12 proc. więcej niż mężczyzn. Panie częściej też wykorzystują social media w kreatywny sposób (udostępnianie zdjęć, blogowanie) – 28 proc. wskazań, o 5 proc. więcej niż u mężczyzn. 

Pomimo, że mężczyźni częściej wykorzystują media społecznościowe w celach biznesowych (27 roc. vs. 22 proc.), to panie przeważają jeśli chodzi szukanie w nich pomocy i poradników typu „zrób to sama” (37 proc. vs 30 proc.).

::

Zakładając, że telefon jest już naszym głównym łącznikiem z mediami społecznościowymi, możemy na podstawie powyższych danych dobrać odpowiedni telefon na prezent z okazji Dnia Kobiet.

Panowie – do dzieła!

Paniom natomiast życzymy wszystkiego nalepszego 🙂

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF